Vælg marked
24 maj 2018 13.39
  • Pressemeddelelse

Succes for Engcon på Intermat

Engcons tilstedeværelse på Intermat, en af​verdens største byggemesser, kan betegnes som en succes. Med en rekordstor stand og nonstop livedemonstrationer vakte Engcon stor nysgerrighed blandt de besøgende. Størst interesse var der for Engcons tiltrotatorer og hurtigskift med automatisk EC-Oil olietilkobling.

Intermat er en af verdens tre største maskinmesser, og Engcon deltog i årets messe med en rekordstor stand.

Engcon havde bl.a. nonstop-livedemoer med to gravemaskiner og tilbød testkørsel på to andre gravemaskiner.

– Det var en rigtig god messe for os. Det, der vakte størst interesse, var helt sikkert vores tiltrotatorer og vores automatiske hurtigskift med olietilkoblingen EC-Oil, siger Patrick Regnier, salgschef hos Engcon France, og fortsætter:

– Det franske marked føles mere og mere modent til vores produkter, og vi fik en række konkrete salgsaftaler i hus på vores tiltrotatorer, automatiske hurtigskift og en række af vores andre redskaber.

Startskuddet til en intensiv messesæson

Intermat var det officielle startskud til en intensiv sæson med messer, og umiddelbart efter messen fortsatte messekaravanen til norske Vei & Anlegg. Derefter går vejen forbi TKD i Holland, den svenske Maskinmässan i Stockholm samt E&H i Herning den 14.-16. juni 2018.

– Nu er messesæsonen i fuld gang, og det er utrolig vigtigt for os at være til stede så mange steder som muligt. Det er en af de bedste muligheder for at fremvise vores produkter og ikke mindst vores nyheder, siger Sten Strömgren, kommunikationschef hos Engcon Group.

I juni deltager Engcon desuden på Hillhead i England, og ind imellem arrangeres der masser af lokale maskinudstillinger og åbent hus-arrangementer i alle de ni lande, hvor Engcon har aktiviteter. Derudover deltager Engcons forhandlere i en række messer i de lande, hvor Engcon ikke har egen virksomhed.

Kontakt:

404 - Siden blev ikke fundet

Vi kunne ikke finde den side, du søgte efter.

Der opstod en fejl

Prøv at indlæse siden igen, for at se, om fejlen opstår igen.

Der opstod en fejl

Der kunne ikke oprettes forbindelse til internettet. Kontroller, at din netværksforbindelse fungerer.