Choose market region
24 May 2018 13.49
  • Press Release

Success for Engcon at Intermat

Engcon's presence at Intermat, one of the world's largest construction, machine fair and exhibitions, was a big success this April. The Paris show had a record number of exhibitors and live demonstrations on site, with world-leading tiltrotator manufacturer Engcon one of the star attractions. Engcon's tiltrotators and Quick hitch system with EC-Oil™ automatic hydraulic coupling (now included as standard) generated significant interest.

Intermat is een van de drie grootste machinebeurzen ter wereld. Engcon, toonaangevend in de wereld van draaikantelstukken, had op haar stand non-stop live demonstraties met twee graafmachines. Bovendien was er de mogelijkheid om een proefrit te maken met twee andere graafmachines.

"Het was echt een goede beurs voor ons. De meeste belangstelling ging zonder meer uit naar onze draaikantelstukken en onze automatische snelwissel met de automatische oliekoppeling EC-Oil", vertelt Patrick Regnier, marketingmanager van Engcon France.

"De Franse markt is in toenemende mate rijp voor onze producten. We hebben een aantal leuke deals gesloten voor een aantal van onze draaikantelstukken, automatische snelwissels en andere werktuigen."

Het startschot voor een intensief beursseizoen

Intermat was het officiële startschot voor een intensief beursseizoen. Direct na Intermat rolde de beurstrein door naar de Noorse Vei & Anlegg. Binnenkort staan de TKD in Nederland en de Svenska Maskinmässan in Stockholm op het programma.

"Nu is het beursseizoen in volle vaart en het is voor ons ontzettend belangrijk om op zoveel mogelijk plaatsen aanwezig te zijn. Dit is voor ons een van de beste gelegenheden om onze producten en vooral de nieuwtjes te laten zien", aldus Sten Strömgren, communicatiemanager bij Engcon Group.

In juni is Engcon present op Hillhead in Engeland. Tussendoor worden er talloze plaatselijke machinedemonstraties en open huis-activiteiten georganiseerd in alle negen landen waar Engcon een vestiging heeft. Daarnaast nemen de wederverkopers van Engcon deel aan een aantal beurzen in die landen waar Engcon geen eigen vestiging heeft.

Contact:

404 - Page not found

We couldn't find the page you're looking for.

An error has occurred

Try downloading the page again to see if the error recurs.

An error has occurred

We could not connect you to the Internet