Valitse markkina-alue
05 kesäkuuta 2018 12.29
  • Lehdistötiedote

Automaattiset työlaitekiinnikkeet uusi vakiovaruste Engconilla

Maailman johtava rototilttivalmistaja Engcon ottaa nyt tärkeän askeleen ottamalla automaattisen EC-Oil-työlaitekiinnikejärjestelmän vakiovarusteeksi kaivupuomin ja rototiltin väliin. Sen ansiosta sinun ei enää tarvitse kiivetä ulos ohjaamosta työskentelemään itsepäisten ja likaisten liittimien ja letkujen kanssa. Engconin ilmoitus merkitsee, että yhtiö tarjoaa täysin veloituksetta automaattisen öljy-, sähkö- ja keskusvoiteluliitännän.

”Pieni askel Engconille, mutta suuri harppaus kaivualalle”

Engconista tulee tämän uudistuksen myötä maailman ainoa rototilttivalmistaja, joka tarjoaa tämän ainutlaatuisen ja kokonaisvaltaisen järjestelmän vakiona.

– Kysyimme itseltämme, miksi sinun pitäisi maksaa ylimääräistä saadaksesi käyttöösi uusinta, turvallisinta ja käyttömukavuudeltaan parasta tekniikkaa, kun se ei kuitenkaan maksa meille lisää? Päädyimme siihen, että asiakkaan on nyt aika saada kaikki tarvittava meiltä veloituksetta vakiovarusteena. Tämä on pieni askel Engconille, mutta suuri harppaus kaivualalle, sanoo Engconin perustaja ja omistaja Stig Engström.

Engcon tarjoaa EC-Oilin sekä puomin työlaitekiinnikkeeseen että rototiltin yläosan kiinnikkeeseen, kun asiakas ostaa puomiin asennettavan engconin työlaitekiinnikkeen, rototiltin (QS45, QS50, QS60 ja QS70) sekä DC2-ohjausjärjestelmän yhdessä ja samassa tilauksessa. Tämä koskee kaikkia 1.5.2018 lähtien tehtyjä tilauksia.

Kytkentä onnistuu ohjaamosta poistumatta

Engconin automaattisen työlaitekiinnikkeen avulla voit nopeasti ja vaivattomasti kytkeä hydrauliikan, sähköjärjestelmän ja keskusvoitelun kaivukoneesi ja rototilttisi välille ohjaamosta poistumatta. EC-Oil tarjoaa erinomaisen käytettävyyden, huippuhelpon asennuksen ja turvallisimman sähkö- ja öljyliitännän.

– Voit hyödyntää tarvittaessa joko kaivukoneen koko voimaa ja vakautta tai rototiltin monipuolisuutta. EC-Oilin ansiosta sinun ei enää tarvitse tehdä kompromisseja, Stig Engström sanoo.

Engconin veloitukseton tarjous sisältää yhden EC-Oil -lohkon, jossa on kaksi hydrauliliitintä, yksi keskusvoiteluliitin ja yksi sähköliitin koneen puomikiinnikkeeseen ja vastaavat komponentit rototiltin yläosaan. Tämä on kaikki mikä tarvitaan Engcon-rototiltin ja kaikkien sen sisältämien hienojen toimintojen kytkemiseksi.

– Asiakkaat saavat huomattavia etuja myös siitä, että omistamme koko järjestelmän ja voimme näin ottaa siitä kokonaisvastuun. Näin saat tarvitsemasi ratkaisun yhdestä paikasta, Stig Engström toteaa lopuksi.

Yhteystiedot:

404 - Sivua ei löytynyt

Emme löytäneet hakemaasi sivua.

On tapahtunut virhe

Yritä ladata sivu uudelleen sen selvittämiseksi, toistuuko virhe.

On tapahtunut virhe

Ei internet-yhteyttä, tarkista että verkkoyhteytesi toimii.