Kies markt regio
24 mei 2018 13.48
  • Persbericht

Succes voor Engcon op Intermat

De aanwezigheid van Engcon op Intermat, één van de grootste bouwbeurzen ter wereld, kan worden samengevat als een succes. Met een recordgrote stand en non-stop livedemonstraties wekte Engcon grote nieuwsgierigheid bij de beursbezoekers. De meeste belangstelling ging uit naar onze draaikantelstukken en snelwissel met het EC-Oil systeem.

Intermat is een van de drie grootste machinebeurzen ter wereld. Engcon, toonaangevend in de wereld van draaikantelstukken, had op haar stand non-stop live demonstraties met twee graafmachines. Bovendien was er de mogelijkheid om een proefrit te maken met twee andere graafmachines.

"Het was echt een goede beurs voor ons. De meeste belangstelling ging zonder meer uit naar onze draaikantelstukken en onze automatische snelwissel met de automatische oliekoppeling EC-Oil", vertelt Patrick Regnier, marketingmanager van Engcon France.

"De Franse markt is in toenemende mate rijp voor onze producten. We hebben een aantal leuke deals gesloten voor een aantal van onze draaikantelstukken, automatische snelwissels en andere werktuigen."

Het startschot voor een intensief beursseizoen

Intermat was het officiële startschot voor een intensief beursseizoen. Direct na Intermat rolde de beurstrein door naar de Noorse Vei & Anlegg. Binnenkort staan de TKD in Nederland en de Svenska Maskinmässan in Stockholm op het programma.

"Nu is het beursseizoen in volle vaart en het is voor ons ontzettend belangrijk om op zoveel mogelijk plaatsen aanwezig te zijn. Dit is voor ons een van de beste gelegenheden om onze producten en vooral de nieuwtjes te laten zien", aldus Sten Strömgren, communicatiemanager bij Engcon Group.

In juni is Engcon present op Hillhead in Engeland. Tussendoor worden er talloze plaatselijke machinedemonstraties en open huis-activiteiten georganiseerd in alle negen landen waar Engcon een vestiging heeft. Daarnaast nemen de wederverkopers van Engcon deel aan een aantal beurzen in die landen waar Engcon geen eigen vestiging heeft.

Contact:

404 - Deze pagina kon niet worden gevonden

De door u gezochte pagina kon niet worden gevonden.

Er heeft zich een fout voorgedaan

Probeer deze pagina opnieuw te laden en controleer of de fout zich opnieuw voordoet.

Er heeft zich een fout voorgedaan

"Het lijkt erop dat u geen toegang heeft tot internet; zie erop toe dat u een functionerende netwerkverbinding heeft."