Velg markedsområde
15 des 2017 14.43
  • Pressemelding

Engcon støtter nå Trimbles nye gravesystem

Engcon, som er verdensledende tiltrotatorprodusent, samarbeider med de fleste etablerte produsentene av maskinstyrings- og gravesystemer for å gi kundene maksimal nytte. Maskin- og gravesystemprodusenten Trimble oppdaterte nylig sine systemer til den nye generasjonen «Earthworks». Engcon kan nå informere om at de allerede har tilpasset sine produkter for nye «Earthworks».

I forbindelse med at Trimble oppdaterte sitt gravesystem, tilpasset Engcon sitt populære ePS-system (engcon Positioning System), som nå er helt kompatibelt med Trimble Earthworks. Takket være Engcons raske tilpasning kan man nå følge rotasjonsplanet i Trimbles oppgraderte gravesystem.

– Vi har et svært godt samarbeid med de fleste produsentene av gravesystemer, og dermed blir det kortere ledetider på våre tilpasninger for å synkronisere våre produkter med produsentenes, sier Roberth Jonsson, plassjef hos Microprop, som bygger Engcons styresystemer og tilpasninger for gravesystemene.

Når det gjelder spørsmål om Trimble Earthworks, henviser Engcon til Trimbles forhandlere. Eventuelle spørsmål om ePS besvares av Engcon.

Kontakt:

404 - Fant ikke siden

Vi fant ikke siden du lette etter.

Det oppstod en feil

Prøv å laste siden på nytt for å se om feilen oppstår igjen.

Det oppstod en feil

Vi kunne ikke koble til Internett. Sørg for at du har en fungerende nettverksforbindelse.